• אודות
  • Jewish Talks
  • מגזין
  • היחידה לפיתוח טאלנטים
  • צור קשר
  • אודות
  • Jewish Talks
  • מגזין
  • היחידה לפיתוח טאלנטים
  • צור קשר
  • אודות
  • Jewish Talks
  • מגזין
  • היחידה לפיתוח טאלנטים
  • צור קשר
  • אודות
  • Jewish Talks
  • מגזין
  • היחידה לפיתוח טאלנטים
  • צור קשר
Business Talent Magazine
  • אודות
  • Jewish Talks
  • מגזין
  • היחידה לפיתוח טאלנטים
  • צור קשר
  • אודות
  • Jewish Talks
  • מגזין
  • היחידה לפיתוח טאלנטים
  • צור קשר
ראשי » מגזין » הדרך היצירתית באמצעותה ג'ף בזוס בוחר את העובדים לאמזון שלו

הדרך היצירתית באמצעותה ג'ף בזוס בוחר את העובדים לאמזון שלו

תשכחו משאלות כמו "מהי התכונה הכי פחות טובה שלך?" כשאתם ניגשים לריאיון עבודה. ממכתבים ששלח מנכ"ל אמזון ומייסדה לבעלי המניות שלו אי שם ב-1998 התגלתה השיטה שנקט כדי לאתר את העובדים המתאימים ביותר עבור האימפריה שהקים במו ידיו. הוא ביקש לענות על כמה שאלות:

  1. האם בסופו של דבר יעריצו העובדים את המועמד?
  2. האם המועמד יציב רף חדש של יעילות בצוות אליו הוא עתיד להצטרף?
  3. האם הוא ניחן בפקטור הכוכבות?

במובנים רבים מאוד ג'ף בזוס הקדים את זמנו. לאור התדריך יוצא הדופן הזה שנתן למנהלי הגיוס שלו, ניכר כי בכל הקשור לניהול עסק ועובדים אין חוקים. שלוש השאלות הללו עומדות במבחן הזמן, מתאימות לכל תעשייה ותחום, ומשמעותיות ליצירת שינוי בדרך גיוס העובדים.

תהיו ג'ף בזוס.

פוסטים נוספים

להיות ביזנס טאלנט | סיגל אביטן...
פחד במה | סיגל אביטן
היהודים ששינו את העולם
האם כל איש טלויזיה הוא טאלנט? ממש לא. | גדי סוקניק...
אבק כוכבים אמזון ג'ף בזוס ניהול עובדים ספרי ניהול ראיון עבודה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
יצירת קשר

ליצירת קשר לחץ כאן >>

הרשמה לקבלת ניוזלטר

לצפיה במאגר ניוזלטרים לחץ כאן >>

© 2017 Business Talent Magazine. כל הזכויות שמורות.
בניית אתר: 72dpi
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן