כסמנכ"לית הכספים בפפסיקו, גלתה נויי כשרון בזיהוי הזדמנויות עסקיות בינלאומיות ויכולות בניתוב הספינה אל היעד. תחת ניצוחה, התעלו לפרקים הרווחים של פפסיקו על אלה של היריבה הגדולה "קוקה-קולה" והיא כבשה ובצדק, גם את כיסא המנכ"ל.
היא אולי לא האדם הכריזמטי ביותר, אבל את יכולותיה בפרזנטציה היא משכללת בהתמדה לקראת כל ראיון, תוך שימת דגש על בקיאות ומעוף מחשבתי: כך כשהציבה מכונות מכירה המכילות מוצרים של פפסיקו בבתי חולים, ובמקום לייצר סתירה בין שני ערכים, תרמה לטשטוש תפיסתו של הצרכן את פפסיקו כחברת ג'אנק פוד.
כך פילסה לעצמה נויי, ילידת הודו, את הדרך אל שערי עיתוני הכלכלה הנחשבים כמובילת שינוי, פורצת דרך ומכתיבת טרנדים בענף. בחזונה, מהווה השראה לנשים צעירות ברחבי העולם.